چرا اینقدر قدیمی
عاشق اسم آیدا هستم.
خیلی زیباست😍
عزیزم کدوم هفته اینطپری عکس رنگی میگیرن از نینی؟
اخی نازی😍
من شاید. بزارم رستا
خیلی سخت اسم انتخاب کردن
چقدر بود وزنش چقد این سنو گرفتی
خوش نام باشه عزیزمم
ایدا خانوم عزیز انشالله سالم سلامت به دنیا بیایی💗💓💕
ای جان بسلامتی نامدار باشه الهی 💕🥹
جسارتا کدوم کلینیک سونو رفتید؟
آیلا هم خیلی قشنگه
ننهههه دماغ و دهنشووووو
مبارک باشه خیلی اسم قشنگیه💚
ببخشید سونو سه بعدی قیمتش چنده
چه خوشگله😍
اسم این سنوگرافی چیع
مبارکه نامدار باشه عزیزم💖🐣
ای خدا کوچولو 😍نامدار باشه عزیزم به سلامتی بغلش کنی
ای خدااااا😍 خداحفظش کنه
به سلامتی بقلش بگیری عزیزم😍
سلام عزیزم خوبی سونو سه بعدی چند قیمت رفتین؟
ای خداا فسقلییی😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.