دیگه اسم دختر گلم تصویب شد🩷 آیدا خانوم 🩷

تصویر
۲۰ پاسخ

چرا اینقدر قدیمی

عاشق اسم آیدا هستم.
خیلی زیباست😍

عزیزم کدوم هفته اینطپری عکس رنگی میگیرن از نینی؟

اخی نازی😍

من شاید. بزارم رستا
خیلی سخت اسم انتخاب کردن

چقدر بود وزنش چقد این سنو گرفتی

خوش نام باشه عزیزمم
ایدا خانوم عزیز انشالله سالم سلامت به دنیا بیایی💗💓💕

ای جان بسلامتی نامدار باشه الهی 💕🥹
جسارتا کدوم کلینیک سونو رفتید؟

آیلا هم خیلی قشنگه

ننهههه دماغ و دهنشووووو

مبارک باشه خیلی اسم قشنگیه💚

ببخشید سونو سه بعدی قیمتش چنده

چه خوشگله😍

اسم این سنوگرافی چیع

مبارکه نامدار باشه عزیزم💖🐣

ای خدا کوچولو 😍نامدار باشه عزیزم به سلامتی بغلش کنی

ای خدااااا😍 خداحفظش کنه

به سلامتی بقلش بگیری عزیزم😍

سلام عزیزم خوبی سونو سه بعدی چند قیمت رفتین؟

ای خداا فسقلییی😍😍

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد