اسم دختر نازمون هم انتخاب شد اوینا 🩷🤰
چطوره؟

۱۲ پاسخ

زیباست😍خیلی دلنشینه😍

زیبا و شیک🩷

مبارکش باشه

اوینا یا آوینا؟؟؟🤔

یادزندان اوین. افتادم🥺

خیلی قشنگه عزیزم😍نامدار باشه❤️

زیباست واقعا 😍

ماهم همین اسم رو گذاشتیم

خیلی قشنگه

اسم دختر دوستم هست خوبه

خیلی قشنگع ناندار باشه😍😘🤔

آوینا؟₩

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الینا مامان الینا هفته سی‌وهفتم بارداری