اسم انتخاب کردن پسر 🥺🧸سخته یا دختر🥺🩷؟
برا من دختر 😅

۱۸ پاسخ

دختررررر پیرشدم

کلا سخت نیست به نسبت سلیقه
خدا داده اسم های زیبا
که بشه ست کرد

من تقریبا از ده ساله پیش شایدم بیشتر اسم دخترمو انتخاب کردم ولی دختر باردار شدم همه خوشحال شدن که به مراد دلم رسیدم

پسررر😭

دختر.

اسم انتخاب کردن برا بچه دوم سخترررترررر

برای پسرممممم

جفتش

آنیل آنالی آی سو آیلین آی تک اینا ب آیلا میان

پسر سخته دختر اسم خوب زیاده عین لباساشون 😂

دختر سخت تره

من ادم سخت گیری نیسم بیشتر ریشه اسم مهمه برام ومعنیش و بادوبار نگاه کردن به گوگل اسمارو انتخاب کردم

من که میگم پسر

دختر

دختر سختره

هر دو من کم آوردم

دختر خیلی سخته
هرچی انتحاب میکنم 2روز بعدش پشیمون میشم

جفتش به وقتش سخته

سوال های مرتبط