خانوما جفت خلفی بهتره یا قدامی

۶ پاسخ

من قدامی بودم فقط جایگاه جفت هست قدامی جفت جلو هست پشتش بچه هست . خلفی برعکسش هست .

میگن قدامی دیرتر حرکت بچه رو میفهمه ولی من زود فهمیدم

قدامی داستان داره فک کنم برا زایمان طبیعی
خلفی راحت تره کلا

فرقی ندارن
توی خلفی فقط حرکت بچه زودتر حس میشه

من خلفی بودم،یعنی اول بچه هست و پشت اون جفت،حرکت بچرو میگن زودتر میفهمی،من۱۷هفته حس وول زدن داشتم مثل حرکت ماهی

هیچکدوم برتری نسبت به اون یکی نداره
جایگاه جفته

سوال های مرتبط

مامان حسام جان ❤ مامان حسام جان ❤ ۴ سالگی
مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۴ سالگی
مامان امیر رضا و حلما مامان امیر رضا و حلما ۴ سالگی