۴ پاسخ

نمیدونم تا حالا نگرفتم نظرم اینا بچه باید سالی یکبار مریص بشه بچه تا بدونم در برابر چه چیزهایی مقاومت بدنش کمتره

ایمونیس خلیی خوبه من برای بچه هام زمستون گرفتم اصلا مریض نشدن

من با زینک دادم دو دوره یه بار پاییز یه بار زمستون خوب بود می گرفت اما خفیف

با زینک بهتره بنطر من.
ولی مثلا سالی یک دوره بدی. ۳ ماه بدی حداقل ۶ ماه ندی.

سوال های مرتبط