۷ پاسخ

عالیه ،هم جنسش هم قیمتش

تصویر

ما ام ان دی داریم با بیواکوا

من گابرینی دارم راضی ام

من برند کالیستا استفاده‌میکنم خیلی سبک و عالیه راضیم

گابرینی و کالیستا
از جفتشون راضی بودم
مخصوصا گابرینی

فلورمار خیلی خوبه ۶۰۰،۷۰۰ هست خیلی کم داره

تاریکه نمیتونم عکس بدم

زوپینی عالییییه

سوال های مرتبط