عالیه ،هم جنسش هم قیمتش
ما ام ان دی داریم با بیواکوا
من گابرینی دارم راضی ام
من برند کالیستا استفادهمیکنم خیلی سبک و عالیه راضیم
گابرینی و کالیستا
از جفتشون راضی بودم
مخصوصا گابرینی
فلورمار خیلی خوبه ۶۰۰،۷۰۰ هست خیلی کم داره
تاریکه نمیتونم عکس بدم
زوپینی عالییییه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.