مم تجربه هردوتا رو دارم قطعا سزارین راحتر بود ولی میگن عوارض داره من ک خداروشکر هیچ عوارضی ندیدم
من هر دو رو سزارین کردم الان هم اوکی هستم طبیعی زنو پیر میکنه افتادگی رحم هم پیدا میکنید
هزار بار برگردم عقب بازم سزارین میکنم
بیمارستان خصوصی.اتاق. vip. پمپ درد هم گرفتم
بعدش بخاطر زردی بچه اذیت شدم ولی زایمانم و دکترم و بیمارستان عالی بود
دوتا سزارین و بشدت راضی
اگه الان خرج نکنی
بعد طبیعی شدی افتادگی مثانه گشادی.... باید خرج کنی
اینجا همیشه طبیعیا میگن گشاد شدیم
دوتا سزارین کردم عالی بود
من کیسه اب بچه پاره شد یک ساعت درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم
یعنی اون یک ساعت درد انقدر بد بود که الهی هیچ وقت برنگرده
سزارین شدم قشنگ تمیز مرتب بدون درد
حتی پمپ دردم نداشتم
چون هر ۶ ساعت بهم شیاف میزدن و هر۸ ساعت مسکن تزریقی
اومدم خونه هم عااالی بودم خیلی بهتر از طبیعی بود یعنی روزی هزار بار شکر میکنم سزارین شدم
الان دیگه جای عملم هم داره کمرنگ میشه و میره
صدهزار درصد سزارین
ببین هر چیزی طبیعیش بهتره اگه آماده کنی خودتو با ورزش و ماما همراه و مراقبت طبیعی خیلی بهتر حتی خارجی ها هم بیشتر طبیعی زایمان میکنن
فقط سزارین کن گول نخور که یک شبه پیر میشی با طبیعی
سزارين رلضيم واقعا
دختر خالم دو سال از من كوچيك تره طبيعي زايمان كرده ب زور دكتر و اطرافبان هي گفتن خوبه الان افتادگي مثانه داره
قطعا سزارین خیلی عالی بود پمپ درد گرفتم بیمارستان خصوصی تو بهترین منطقه اهواز و دکتر بسیار عالی واقعا خوب بود
صد درصد سزارین
تجربه کاملا شخصیه
من سزارین رو راحتتر بودم از طبیعی
طبیعی بهتره
من طبیعی بودم خیلی راضی بودم در کل طبیهی بهتره اگه بتونید
صد در صد سزارين
منم تجربه هر دو رو دارم به نظرم طبیعی
ببین بستگی داره من خودم طبیعی بودم با اینکه خیلی سختم بود ولی بعدش راحت بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.