از دکترت بپرس خودش برا هر بیمارستانی ک میری معرفی میکنه قبل از زایمان باید قرار داد ببندی
بعضی از بیمارستان ها خدشون دارن همونجا بهت پیشنهاد میدن اگ خاسته باشی شمارشو میدن ک بگی بیاد
ماما همراه بیاد
دیگه لازم نیست از خانوادت کسی بیاد؟؟؟
من امروز از ماما بهداشت پرسیدم گفت باهاشون قرار داد میبندین که وقتی موقع زایمانتون هست بیان بیمارستان. هنوز زنگ نزدم بپرسم ببینم شرایط و هزینه ها چجوریه.
از قبل باید بگیری که سر زایمان بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.