۴ پاسخ

به اینا فکر نکن هنوز زوده

نگران نباش بتای من ۵۱ بود بعد سه روز تکرار کردم ۳برابر شد
بازم به مقداری که شما هستی نرسید
ولی حالا ۱۱ هفته باردارم و خداروشکر همه چی نرماله

عزیزم بتات مثل خیلیا بالای هزار و... نبوده که بگن ساک هم تشکیل شده
باید ۴۸ ساعت بعدش تکرار کنی که ببینی بتا ۲برابر یا حتی بیشتر شده
برای این میگن تکرار که بفهمن بارداری شیمیایی یا پوچ نباشه

چند روز تاخیری

سوال های مرتبط