واای بندرعباسی تا حالا نبرده بودیش دریا؟🫠
من بودم هرروز تو آب بودیم😂
الهی حداحفظش کنه خدای من ماشالا چقد نمکه پسرمن بود الان اون خاکای تودستسو میزاش دهنش
شمال یجور سرده که پنجره رو نمیتونیم باز کنیم 🙁😂چه برسه بخوایم دریا بریم🥲
دریای جنوب محشره من اگه بودم هرروز خودم میرفتم تو اب
منم دلم میخواد ببرمش ولی همسرم تا ۷سرکارکار🫠
کدوم طرف رفتین؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.