اولین تجربه مهرسام ازدریا
یکمم میترسید

تصویر
۵ پاسخ

واای بندرعباسی تا حالا نبرده بودیش دریا؟🫠
من بودم هرروز تو آب بودیم😂

الهی حداحفظش کنه خدای من ماشالا چقد نمکه پسرمن بود الان اون خاکای تودستسو میزاش دهنش

شمال یجور سرده که پنجره رو نمیتونیم باز کنیم 🙁😂چه برسه بخوایم دریا بریم🥲

دریای جنوب محشره من اگه بودم هرروز خودم میرفتم تو اب

منم دلم میخواد ببرمش ولی همسرم تا ۷سرکارکار🫠
کدوم طرف رفتین؟؟

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان ۱۷ ماهگی
مامان کایلین🩷 مامان کایلین🩷 ۱۶ ماهگی
مامان رادمهر 👶 مامان رادمهر 👶 ۱۵ ماهگی