۴ پاسخ

اره برا تب‌ هستش

بعدار سه چهارروز خودش از بین میره دختر منم اینجوری بود خوب شد

شاید از تبه بدنش بیرون ریخته

دونه زده؟
شاید رزوئلا باشه

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ سالگی