۶ پاسخ

۳۶ و ۳۷ ک تب نیست عزیز

بالای ۳۷ و نیم تبه ۳۶ دمای طبیعی بدنه

عزیزم بالای ۳۷ونیم میشه تب وگرنه گرمی ممکنه بخاطر دندون باشه

پسر منم دوهفته پیش تب داشت اما 36،37که نرماله تب نیست نرماله
دکتر پسرم گفت همه چیز یخچالی بدم، اب خنک، اب میوه، ماست، پوره میوه همه چیز یخچالی و خنک

فقط با داروکنترلش میکنم

عزیرم وبروسه دختر منم اینجوری شده

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی