سلام ریزش مو شدید دارم چکار کنم دارم کچل میشوم

۷ پاسخ

یونی زینک خیلی خوبه

منم همینطور

بعد یه مدت خودش قطع میشه نگران نباش واسه من تقریبا دو ماه و نیم طول کشید
البته من مکمل هم میخوردم
زینک پلاس هیرویت و بیوتین

دکتر به من ساپلاس مدز خارجی داد عالی بوددد

قرص مولتی و زینک و اهن اینا خوردم خیلی بهتر شده

عزیزم منم خیلی شدید بود ریزش موهام

سویق پوست و مو بخور خیلییی جوابهه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥹 مامان نیلا🥹 ۱۱ ماهگی