۳ پاسخ

سوال منم هست والا

من امسال فک نکنم تولد بزرگ بگیرم
تو فکرمه یه کیک کوچیک بگیرم و بادکنک
بگم ابجیم بیاد بریم تو پارک ازش عکس بندازیم
حالا یا پارک روبرومون یا شاید بردم پارک ملت اونجا فضاش قشنگتره
اللللللبته اگه ولوله میرزا همکاری کنه😂

هیچی گهواره😂

سوال های مرتبط