سوال منم هست والا
من امسال فک نکنم تولد بزرگ بگیرم
تو فکرمه یه کیک کوچیک بگیرم و بادکنک
بگم ابجیم بیاد بریم تو پارک ازش عکس بندازیم
حالا یا پارک روبرومون یا شاید بردم پارک ملت اونجا فضاش قشنگتره
اللللللبته اگه ولوله میرزا همکاری کنه😂
هیچی گهواره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.