درس کن بعدش یکم قالبو بزار داخل اب جوش درحد چن ثانیه قشنگ درمیاد
میشه ولی چون روغن باید بزنی ژله ات یکم کدر میشه,پلاستیکی شفاف درمیاره
یک مقدار خیلی کم با روغن چربش کن بعد موادتو بریز داخلش. بعد برای جدا کردنم یک ظرف اب ولرم اماده کن یکی دو دقیقه ظرفتو بزار داخل اب ولرم
اول روغن بریز به همه جاش بمال بعد ارد الک کن یکم
بعد ازینکه پخت سریع برنگردون بزار خووووب که سرد شد برش گردون اگه کرم باشه درنمیاد
یکم روغن و شکر بریز خیلی کما بعد با دستت به همه جاش آغشته کن بزار فریزر یه یک ربع
بعد ژله تو درست شد بریز توش بزار یخچال
به ژلتم کمتر آب بگیر یک و نیم لیوان آب جوش کافیه ک سفت سفت بشه برگرده
بعد که خودشو گرفت در حد ده ثانیه با قالب بزار داخل آب جوش یا داغ برشگردون راحت جدا میشه
یکم چربش کن.
در آوردنش سخت میشه برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.