از کی میتونیم بچه رو بزاریم داخل این تاب ها

تصویر
۴ پاسخ

حالت خوابیده کن بذار من از یک ماه گذاشتم مث ننو میشه

از الان بزار اشکال نداره حالت خوابیدش کن بزلرش

گردنو کمرش سفت بشه ،یه پتو توش بزار به عنوان لالو بخوابون توش فعلا نمیتونه بشینه

من الان وقتایی مه خوابش میاد میزارم یکم خوابش میگیره

سوال های مرتبط

مامان بردیاوباراد مامان بردیاوباراد ۷ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی