سلام عزیزم من تجربه خودمو میگم
بچه ها بعد از مدتی بین سینه مادر و شیشه یکی رو انتخاب میکنن و معمولا شیشه رو انتخاب میکنن چون راحتتره...اگه میخای فقط شیر خودتو بدی بذار گرسنه بمونه ک سینتو بگیره چند روز شیشه ندی سریع سینتو میگیره و صدای سشوار دانلود کن براش بذار راه برو شیرش بده..خیلی مقاومت میکنن گریه های زیاد و وحشتناک ک سینه رو نگیرن ولی اروماروم کنار میان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.