شیاف استفاده میکنید ؟
دخترت با وزن چند دنیا اومد
چند روز بستری شد
پایین نیومده ک بالا رفته قبلاً ۳۴بوده الان ۴۷
منم انومالی ۴۵ بود بعد شد ۳۴ با رشد نی نی فک میکنم میاد پایین
خو باس بیاد پایین دیگه کم کم
بخاطر وزن گرفتن بچس ولی زیادی کار نکن چیزا سنگین بلند نکن از راپله یبار در روز برو بیا پایین ...خیلی مراقب باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.