۲۰ پاسخ

دستم خالی بود متقابلا دادم به بچهایی ک اومدن

دو پونصد یه دونه دوچرخه داشت اونو دادیم پول عیدیاشم دادیم یه دونه دوچرخه جدید گرفتیم براش قبلی رو بزرگ بود نمیتونست سوار شه

خودم دادم بدهی🫠

تقریبا دو تومن هیچ کرایه اسنپ🤣

خرج کرد شوهرم
پول لازم داشتیم
ای خدا کارمون به عیدی بچهامون کشیده

من پسر خالم دو دختر خالم یک مامانم ۴ مادرشوهرم یک

درکل ۳تومن بود ک امشب واسش اسباب بازی خریدم چون مدام میگفت ماشین برام بخر منم شرایطش نداشتم ازخودم بدم مجبورشدم باپول عیدیش خرید کردم ولی کلی خوشحال شد

۱۰ تومن شد ۵ تومنشو دادم براشون اسکوتر گرفتم بقیشم نگه داشتم تا تولدشون کادوی تولدشون بزارم روش براشون دوچرخه بخرم

خودمم گذاشتم رو پول عیدی ش
براش اسباب بازی خریدم

ده تومن جم کرد ک نگهداشتم واس دورانی ک جیبم کاملا خالیه و حسابا صفر

دوتا بچه ها ۱۰تومن جمع کردن چون پول خودشون بود اسباب بازی خریدم واسشون

اسباب بازی‌..کیف کرد

کفش خریدم برا خودم 😁🥰😍

دلار خریدم

امسال چون شوهرخواهرم شهید شد کلا عید نداشتیم فقط بعضیا بهش عیدی دادن ۱ تومن جمع شد با پس اندازی که داشت می‌خوام براش پارسیان بگیرم

۲تومن خرج خونه خوردوخوراک

نفری۲تومن جمع کردم خرج کردم خودم رفت پسرم گذاشته دوچرخه بخره

پسرمن ۳ونیم عیدی جمع کرده یه مقدارم پس اندازداره قراره بریم براش طلا بخریم .البته کم وکسری روهم باباش میزاره روش.

عیدیشو براش ی پارسیان گرفتم
یکم جدا پول جمع کرده بود رفتیم برای خودش اسباب بازی گرفت
الانم یکم پول کنار داره بیشتر شه باز پارسیان میگیرم

داداشام که اسباب بازی براش خریدن ، مادرشوهرم عیدی نداد ، خواهرشوهر برادرشوهرا هم هرکدوم صد تومان ، در مجموع دو سه تا اسباب بازی با نهایتا ۵۰۰ تومان عیدی😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان اقا اراد❤️ مامان اقا اراد❤️ ۵ سالگی
مامان رستا و ویهان مامان رستا و ویهان ۵ سالگی
مامان پرهام عزیزم 🩵 مامان پرهام عزیزم 🩵 ۵ سالگی