۲۲ پاسخ

اصلا دل و دماغ ندارم بخدا ببرم برایش چیزی بخرم 😞

خرید نکردہ بودم شوھرم میگفت بزار ببینم اوضاع چی میشہ کہ دیگہ جنگ شد🤕

خونگی گرفتم قبل جنگ
بیرونیش مونده دل و دماغشو ندارم🥲

۷۵۰۰ شد کفششم مونده هنوز همشو وارداتی خریدم

هیچی نخریدم
حس و حالش نیست اصلا

فقط یکی یه پیراهن براشون گرفته بودم که این اتفاقا افتاد و چیزی نگرفتم دیگه
برا خودم گرفتم که بعد برا بچه ها بگیرم که فعلا هیچی
اومدیم توی باغ دیگه این مدت دیگه دل و دماغش هم ندارم که چیزی بگیرم فعلا

پازسال والا دوتاشون ۱۵اینا شد امسال نمیدونم

۲۷۰۰یه کراپ شلوار خونگی خریدم فقط.فعلا بیرونی و کفشش مونده میترسم بریم بیرون تو این اوضاع

هیچی خرید نکردم هرچی داشتیم و آوردیم شهرستان خونه مامانمم دلم نمیاد فعلا یه هزار تومنی از پولارو خرج کنم تا کلیف جنگ مشخص نشه ۱۰۰ ملیون پوله ولی جرعتشو ندارم خرجش کنم تو این اوضاع😪😪

من دعا میکنم زنده بمونیم.... انشالله جنگ تموم بشه لباس نمیخوایم...خسته شدیم ..دیشب تا صبح نخوابیدیم

۱۳۰۰خریدم براش.کفشو‌اینا هنوز م

با این اوضاع حس و حالش ندارم هیچی نمیخرم

سه. تومن.

من هیچی نگرفتم براش کار شوهرم تعطیل به خاطر جنگ حقوقم نداره وقتی نرن سرکار کلی اجاره و قسط عقب افتاده دارم دخترمم به معنای واقعی هیچی نداره

من نتونستم جنس خوب بخرم .از ایرانیان گرفتم ۸۰۰تومن یه کراپ با یه شلوار کارگو

من یه ست سه تیکه براش خریدم 1500 بعدش یه دست بلوز شلوار دیشب خوشش اومد خریدم 300 تومن دیگه دمپایی خریدم 100 تومن لباس زیاد داره امسال برعکس دیگه کافیه موقع اول زمستون شلوار لی خریدم کفش خریدم با شب یلدا لباس خریدم

خداییش درسته گرونیه!
ولی این چیزایی که دوستان میگن هم منطقی نیست.
بخدا ما هم توی همین جامعه زندگی می‌کنیم.ما هم جنس خوب برای بچه مون میگیریم.
بخدا یه ست خونگی 3 میلیون نیست!
والا یه کفش 5 میلیون نیست!
منم قبل جنگ رفتم خرید کردم. این وضعی که دوستان میگن نبود!

البته قبل جنگ گرفتک

ازاینجا بگیر خیلی قیمت مناسب هس
کیفیت اش خوبه

فروشگاه کیکیدز

ی دورس شلوار شد 1900
ی مغازه تخفیف کزاشته بود خریدم ی سرهمی گرفتم 300دوتا سه تیکه بدون دروس گرفتم دستی 600

یه شومیز با شلوار لی خریدم ۱۵۰۰

پیاما چرا دیده نمیشه ببینید لطفا

سوال های مرتبط