۹ پاسخ

اینطور که معلومه مامانها در حال لجبازی کردن با بچه هستند حداقل مطالب همین اپلیکیشن رو بخونید یاد میگیریم که بچه ها در حال کسب تجربه و شناخت دنیایاطراف هستند،تربیت بچه کاری ظریف و طولانی هستش اگه چهارتا کتاب بخونید اینقدر زود خسته و کلافه نمیشید. کاش ماها مثل مادرهامون بچه تربیت نکنیم

سوال منهههههههههه

رفته رفته بدتر میشه😂

چه دل پری دارن مامانا خدا رحم کنه😂

یا خدا کامنتارو خوندم 😂😂😂من همش میگم عیبی نداره بزرگتر بشه عاقلتر میشه

عروس خواهر شوهرم میگه سه نیم رد کنن یکن عاقل تر میشن انشاللللللله

غذا خوردن که اسون بزرگ تر بشن گوه تر میشن 18ساله 21سالع شو دارم. لجبازی میمونه سر چیزهای بزرگ تر

بهتر میشه
بچه های خپاهرشوهر من تا سه سالگی هیچی نمیخوردن همش گریه
ولی بعد اون میخوردن

سوال منم هست گلم

سوال های مرتبط