سلام دوستان ماما همراه چطوری باید بگیری و هزینه ش چقدره؟

۷ پاسخ

عزیزم من از کلینیک رویا گرفتم ماما همراه
مهدیس غلامی رو گرفتم قبل عید با کلاساش شد ۵۲۰۰

کلینیک مامایی رویش مهر خوبه،قرارداد میبندی هروقت رفتی بیمارستان زنگ بزنی یکیو واست میفرستن خواستی شماره بدم

من باتوجه به تجربه ای که دارم حس میکنم اون لحظه مامای همراه نمیتونست کمکی بهم بکنه...فقط بیهوشی باتنفس برام زدن عالی بود هیچی ازدردزایمان وهیچیش نفهمیدم

من ۱۵۰۰ دادم خود بیمارستان امام حسین ک زایمان کردم شماره داد گف زنگ بزن

سلام عزیزم
هم میتونی از بیرون اوکی کنی مامارو
هم از خود بیمارستان
از بیرون ماما عادله و ماما مهدیس و من میشناسم
ولی من خودم سه ماه پیش با مامامهتاب بیمارستان مادر زایمان کردم
ولی رفتم مطبشون باهاشون قرار داد بستم از داخل بیمارستان اوکی نکردم

بعد از عید شده ۳۸۰۰
نرخ ثابته

من سر زایمانم ۲۶۰۰ گرفتم از خود بیمارستان ام البنین بعدشم مرکز بهداشت بگی خودشون برات مگیرن

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نقل 🤰🏻 مامان نقل 🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ILIN😍 مامان ILIN😍 ۴ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان کوچولو🫶🧿 مامان کیان کوچولو🫶🧿 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری