۱۸ پاسخ

عزیزم اگه سونو رشد رفتی وزن بچه خوب بود شکمت اوکی وگرنه غذاهایی بخور که بچه رشد کنه به منم می گفتن من توجه نکردم رفتم سونو وزن دیدم بله وزن بچه کمه

من ازینم کوچیکتره
بعد هی میگن بچه ات ریزه
درحالی که وزن نینی ام خوب بود
ول کن بقیه رو

نه خیلی خوبه مال من الان انقده 😂

خوبه عزیزم مال منم همینقدره

مهم وزن بچه ست نه اندازه شکم

آره خوبه یهویی بزرگ میشه من یکی دو هفته اس که شکمم انفجاری بزرگ شده

منم همینقدره تقریبا
بقیه میگن کوچیکه ولی خوبه به نظرم

خوبه دیگه

مال من الان همینقدره

منم همینم

من 36 هفته هستم اینقده شکمم اصلا ترک هم نخورده دارم میرم تو 37 هفته به کوچیک بودنش نگاه نکن مهم وزن بچته که خوب باشه اگه بارداری اولته اون طبیعی که کوچیک باشه

ن نسبت به هیکلت خوبه

برای من الان انقده😍

تصویر

مال منم همینقده

ن خوبه برا منم همینقدره

خوبه زیاد بزرگ نیس زیاد کوچیک نیس

منم همینه

نه گلم خوبه

سوال های مرتبط