میان وعده دختری❤️💕

تصویر
۷ پاسخ

نوشجانش💗💗

نصیحت خواهرانه میگم برات همیشه توت فرنگی رو پوست بگیر بده

پسر من که اهل میوه نیست مگه موز اونم هزاربار بگم بخور

نوش جان آرمین نه خیار نه توت فرنگی نمیخوره

نوش جونش عزیزم

نوش جان.کیان بجز خیار هیچی نمیخوره

پسرمن غیراز خیار میوه ای نمیخوره🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان Delvin مامان Delvin ۳ سالگی
مامان سلین جعفری مامان سلین جعفری ۴ سالگی
مامان Arta👼🏻🧿🤍 مامان Arta👼🏻🧿🤍 ۴ سالگی