۹ پاسخ

سس و خیارشور نریز اره

من جا سس ماست پرچرب میزنم خیارشور نمیریزم

بدون سس اره تازه خیلیم دوس دارن

اره قبل اینکه سس بریزی بده

من میدم

دخترم عاشق خیار شوره

من میدم

بدون سس و خیارشور

بدون سس و خیارشور اره

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی