مامانا از کی نشستنو باهاش تمرین باید کنیم؟

۱ پاسخ

برای نشستن بچه بعد از 6ماه تمرین کنید هر چه قدر زودتر بذارید بچه بشینه هم به ستوان فقراتش فشار میاد هم قدش کوتاه میمونه

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی