۶ پاسخ

سلام چه زماني از سيكلتون اقدام كرديد بچتون دخترشد؟؟اگه راهكاري بلدين ممنون ميشم راهنماييم كنيد🌹

سیر میشه وزن میگیره
دست شویی و ادرارش خوبه

از تعداد دفعش عزیزم هرچی دفع بیشتر باشه یعنی شیرت کافیه

اگه مدام گریه نمیکنه وزیرسینه نی ووزن میگیره

از تعداد دفعات دفعش و وزن گیریش

این سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 مامان نلین و نیکی👧🏻👶🏻 ۳ ماهگی
مامان خرگوش من💖😍 مامان خرگوش من💖😍 ۱۱ ماهگی
مامان محمد مهدیار مامان محمد مهدیار ۲ ماهگی