من امروز روز اولمه که هیچ تکونی بجز دسشویی نخوردم دارم دیوونه میشم میگم چطور باید تحمل کنم این همه تایم رو😭😭😭😭
واااای خیلی دیر میگذره
من که خودم آدم فعال و پر انرژی بودم الان افسرده ترینم اینکه نباید برم بیرون 😢
منم خیلی دلم گرفته...مگه زمان میگذره؟؟
من خیلی عصبی شدم سر استراخت مطلقم خیلییییی
چیزی خسته کننده تر از استراحت نیس بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.