کی میشه این استراحت مطلق تموم شه خیلی دیر میگذره😭😭😭

۵ پاسخ

من امروز روز اولمه که هیچ تکونی بجز دسشویی نخوردم دارم دیوونه میشم میگم چطور باید تحمل کنم این همه تایم رو😭😭😭😭

واااای خیلی دیر میگذره
من که خودم آدم فعال و پر انرژی بودم الان افسرده ترینم اینکه نباید برم بیرون 😢

منم خیلی دلم گرفته...مگه زمان میگذره؟؟

من خیلی عصبی شدم سر استراخت مطلقم خیلییییی

چیزی خسته کننده تر از استراحت نیس بنظرم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر👼🩵🧸 مامان پسته پسر👼🩵🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری