۴ پاسخ

رفلاکس داره احتمالا

شیشه ندادی ؟ اگه شیشه دادی شاید میخاد سینه نگیره 🥲

حتما گوشش درد میکنه اگه سینه چپتو نگرفت راستو بده شاید خورد

مال منم اینجوریه
گاهی آروغ داره
گاهی دلش درد میکنه
گاهی رفلاکس
اینا دلایلشه

سوال های مرتبط