هر ماه می برم
هرماه باید ببریم تا ۱۲ ماهگی
هرماه
ماهانه
من نزدیک ۴۰ روزه خدا شکر تاحالت نبردم فقط بهداشت میبرم و ۴ نوبت آزمایش تیرویید ..گفتن بینایی سنجی ببر وو چکاب..هنو نبردم
برا چی میبرین من تاحالا نبردمش فقط برا واکنش میبرم بهداشت
ماهی ی بار ولی مریض بشه بیشتر
ماه به ماه
من ۱۵ روزگیش بردم،نبردم دیگه😅😅
ماهانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.