۱۰ پاسخ

هر ماه می برم

هرماه باید ببریم تا ۱۲ ماهگی

هرماه

ماهانه

من نزدیک ۴۰ روزه خدا شکر تاحالت نبردم فقط بهداشت میبرم و ۴ نوبت آزمایش تیرویید ..گفتن بینایی سنجی ببر وو چکاب..هنو نبردم

برا چی میبرین من تاحالا نبردمش فقط برا واکنش میبرم بهداشت

ماهی ی بار ولی مریض بشه بیشتر

ماه به ماه

من ۱۵ روزگیش بردم،نبردم دیگه😅😅

ماهانه

سوال های مرتبط