۸ پاسخ

دکتر من گفت 39هفته

بزای سزارین دومی ام باید زیر میزی داد مثه اولیه

من ۳۹

من 38 و 4 روز قراره برم،میشه ششم اردیبهشت

منم 37هفته و سه روز نامه گرفتم صبح قراره به امید خدا بستری بشم🥹

۳۸هفته و۱روز

۳۸ هفته و پنج روز

من ۳۷ هفته و ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۵ ماهگی