۳ پاسخ

از کی میتونیم بدیم

فکر میکنم چایی رو با زنجبیل و خرما بخوری خوبع

نه عزیزم اتفاقا چون گرمه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی