ینی چی اخه ؟! ینی این همه خانوم از قدیم تا حالا باردار میشدن اصلا نزدیکی نداشتن یا ارضا نمیشدن ؟! اخه چرا همه چی رو اینقدر سخت کردین !
من بخاطر جفت پایین منع رابطه هستم اما چند باری بدون دخول ارضا شدم
به خودت سخت نگیر عزیزم
کلا انگار ارضا شدن ب خاطر انقباض میگن ممنوع. شما ژول سرویکس چنده
خانومایی ک میگین از وقتی فهمیدم باردارم رابطه نداشتم بفکر همسرتون هستین؟ واقعن چطور نیازشو برطرف میکنه ؟؟؟
ارضاشدن کلاخطرناکه
عزیزم ارضا شدن باعث انقباض دهانه رحم میشه اگه سرویکست پایینه نکن
من از زمانى كه فهميدم ديگه رابطه نداشتم خيلي ميترسم
من از اول بارداریم تا الان ارضا میشدم طول سرویکس هم تکون نخورده الکیه همش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.