خدارو شکر کن که می خوابه حتما آرومه چشمش نزن
خوبه دیگه تو هم بخواب بعدا خوابش بهم میریزه تا صبح با هم میشینین 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 نخوابه چکار کنه کارش شیر خوردن و خوابیدنه 😍
اره بزار بخوابه دختر منم اگه شکمش یا جای دیگش درد نکنه میخوابه
اره بيشترين تايم بچه واسه خوابع. الان بايد ذوق هم بكني كه بچت ميخوابه و گريه نميكنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.