سلام کیست از چی به وجود میاد ؟

۳ پاسخ

از اینکه تخمک آزاد نشه بزرگ بشه و بمونه تو تخمدان میشه کیست حالا یه سری کیستای خطرناکم هستن اونا مادرزادی یا... هستن اونا با عمل خوب میشن مثل کیست شکلاتی و...

میتونه ژنتیکی باشه،اختلالات هورمونی باشه
تخمک گذاری وقتی درست انجام نشه فرایندش باعث بوجود اومدن کیست میشه

از سردی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته ششم بارداری