۱ پاسخ

عزیزم با کیست نباید اقدام به بارداری کنی
ولی اگه کیست ساده باشه معمولا طی یک یا دو سیکل بدون دارو هم برطرف میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری