کم باشه مورد نداره نمیدونم چرا کلن بعضیا عادت دارن طرف بترسونن من هفته ۳۵ این دردا رو دارم بدترشو خب طبیعی دیگه
یه بیمارستان برو
استراحت کن اگه بهتر نشد برو دکتر
من داشتم رفتم دکتر
همراه این دردا یکمم شکم سفت میشد برام قرص ضد انقباض نوشت
نه طبیعی نیست.برو دکتر.اگه دسترسی نداری برو بیمارستان.چون خطرناکه.اگه خدایی نکرده علائم زایمان زودرس داشته باشی بیمارستان باشی خیلی بهتره میتونن کاری کنن برات
برو دکتر شاید خطر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.