۵ پاسخ

اره دختر من کم موهه
به وقتش رشد میکنه😍😄

سلام پسرم وقتی دنیااومدمبشدموهاش چهل گیس ببندم ایقدماشاالله موهاش بلندبودولی دخترم موهاش ایقدکم هست که فقط سرش سیاه هست

دختر من
یدونه دوگوشی نمیتونم ببندم براش🤣

بله بچه من کم موهس

پسرم موقع به دنیا اومد خیلی کم مو بود تا یک‌سالگی خوب شد الآنم موهاش پره

سوال های مرتبط