اره دختر من کم موهه
به وقتش رشد میکنه😍😄
سلام پسرم وقتی دنیااومدمبشدموهاش چهل گیس ببندم ایقدماشاالله موهاش بلندبودولی دخترم موهاش ایقدکم هست که فقط سرش سیاه هست
دختر من
یدونه دوگوشی نمیتونم ببندم براش🤣
بله بچه من کم موهس
پسرم موقع به دنیا اومد خیلی کم مو بود تا یکسالگی خوب شد الآنم موهاش پره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.