من بعد سزارین روز ۸ رابطه داشتم هیچ مشکلی نداشتم ولی سوزش داشتم چون بدون جلوگیری بود 🫥بعد تموم شدن فهمیدم آدم میتونه باردار بشه فقط ترس دوباره باردار شدن و دارم و اگر ن قرص اورژانسی هم دو تا انداختم انشالله چیزی نشه
نه بابا چه مشکلی
سر ده روز😅
من 12روز بعد داشتم هیچیم نشد،البته خونریزی نداشتم و بخیه هامم اصلا درد نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.