۳ پاسخ

من بعد سزارین روز ۸ رابطه داشتم هیچ مشکلی نداشتم ولی سوزش داشتم چون بدون جلوگیری بود 🫥بعد تموم شدن فهمیدم آدم میتونه باردار بشه فقط ترس دوباره باردار شدن و دارم و اگر ن قرص اورژانسی هم دو تا انداختم انشالله چیزی نشه

نه بابا چه مشکلی
سر ده روز😅

من 12روز بعد داشتم هیچیم نشد،البته خونریزی نداشتم و بخیه هامم اصلا درد نداشت

سوال های مرتبط