۱۲ پاسخ

نمیتونیم کی گفته ما میتونیم ؟😂😂😂

والا من وقتی چاق میشم افسرده میشم و اعتماد به نفسم نابود میشه. پس سختیِ رژیم و به جون میخرم

من قبلا اراده داشتم ۱۸ کیلو کم کردم الان بعد چند سال اصلا نمیتونم نمیدونم چم شده همش میگم من که قبلا تونستم الان چرا نمیتونم

واقعا سخته من چند وقت میگیرم ولی امشب خیلی بهم فشار اومد کوکی درست کردم دلم میخواست گریه کنم😭کاش میتونستم همش بخورم ای کاش50کیلو بودم

من تحت هیچ شرایطی نمیتونم،تا الان هم نگرفتم😂من حتی تو این عمری که تا اینجا کردم روزه هم نگرفتم🫡😂

به سختی..وای الانم که اصلا نمیشه...

به منم بگید 🥲

قرص ردوکسا خیلی خوبه میگن خیلی کمک میکنه

کلا قند مصنوعی اول حذف کن نون و برنج اصلا حذف نکن مایعات زیاد بخور در کنار غذات سالاد بخور هر موقع احساس ضعف داشتی یه دونه هویج بخور ببین کی احساس شیرینی جات میکنی مثلا بعد ناهارت یه دونه قرص کروم بخور باعث میشه میل به شیرینی نداشته باشی بعد آهسته پیوسته وزن کم کن هیجانی پیش نرو که کم بیاری

با شوهرم شروع کردیم اون ۵ کیلو کم کرده من ۱ کیلو اضافه کردم

ببین اول باید ذهنت آماده باشه یعنی هم روح هم جسمت قبول کنه میخوای وزن کم کنی انگیزه داشته باشی اولش رژیم سخت نگیر

به سختی🤣🤣🤣🤣با بدبختی

سوال های مرتبط

مامان ساجده و تودلی مامان ساجده و تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری