۵ پاسخ

منم دو میدم چون ha3نداریم

منم سیمیلاک ۲ میدم چون ۳ نداره،

منم ۲میدم ببلاک ۳پیدا نمیکنم مجبوری

باید ۳بدی اگه داره میخوای تموم شه حالا اشکالی نداره

خب چرا ۲

سوال های مرتبط