نه مشکلی نداره اتفاقا شیرخشک دو قوی تر از سه هست اگه خیلی سیرش نمیکنه ک غذا نخوره مشکلی نداره
ولی شیرخشک سه ابکی تره ک تمایل بچه به غذا بیشتر بشه
سلام وقت بخیر بالای یکسال باید شیرخشک ۳بهش بدید چون یه سری ویتامین هاراداخلش نداره وسیرش نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.