۲ پاسخ

نه مشکلی نداره اتفاقا شیرخشک دو قوی تر از سه هست اگه خیلی سیرش نمیکنه ک غذا نخوره مشکلی نداره
ولی شیرخشک سه ابکی تره ک تمایل بچه به غذا بیشتر بشه

سلام وقت بخیر بالای یکسال باید شیرخشک ۳بهش بدید چون یه سری ویتامین هاراداخلش نداره وسیرش نمیکنه

سوال های مرتبط