تو زایشگاه معاینه میکنن ببینن لگن تنگه یا نه؟

۲ پاسخ

حتما گلم معاینه لگن جدی بگیر من دکترم معاینه نکرد روز زایمانم ماما گفت لگنت کوچیکه از پایین جا نداره از بالا جاداره ولی خداروشکر تونستم زایمان کنم

بله،قبلشم میتونید برید پیش ماما یا متخصص بگه بهتون

سوال های مرتبط