کلافه شدیم از این خارش سینه🥲😅

بارداری

۱۰ پاسخ

دردش بدتررررر

دور سینتو ک کرم ترک بارداری که به شکم میزنی بزن سر سینه هم کرم شقاق بزن چون کم کم سوزشم اضافه میشه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

دقیقا دردش یکطرف خارش یکطرف

من از ۱۲ هفته چرب میکنم دیگه خارش ندارم.
حتما چرب کنید هرروز

خیس کن یکم
یا چرب کن

من سوتین نمیپوشم خوب میشم، بپوشم خارش میگیره

وای خیلی بده🤦‍♀️

سوزش رگ هاش یهویی و چند ثانیه ای
دردش خارشش
دیگه داره شیر میاد داخلش چه میشه کرد

درد و خارش هف☹️ من دردمم میاد

چرب کن هرروز

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا نی نی🩵 مامان آقا نی نی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری