خانوما تجربه تون برای ترک پستونک میگین

۴ پاسخ

من از دو سالگی تا همین ماه قبل هر روشی رو بگی امتحان کردم اما نشد تا اینکه یه روز خودش انداخت و دیگه نخورد و اسمش هم نیاورد و من به این نتیجه رسیدم ک هرچیزی وقت خودشو داره

فقط مقاومت کن😂

از چیزی ک چندشش میشه بمال ب اون
پسر من از پیپی بدش میومد میخواستم از شیر بگیرمش رب انار زدم گفتم پیپی دیکه بدش اومد😐🤣

نوک پستونک یه خورده پاره کن با قیچی دیگه اون لذت رو بهش نمیده

سوال های مرتبط

معجزه های خدا🤱 معجزه های خدا🤱 قصد بارداری