من از دو سالگی تا همین ماه قبل هر روشی رو بگی امتحان کردم اما نشد تا اینکه یه روز خودش انداخت و دیگه نخورد و اسمش هم نیاورد و من به این نتیجه رسیدم ک هرچیزی وقت خودشو داره
فقط مقاومت کن😂
از چیزی ک چندشش میشه بمال ب اون
پسر من از پیپی بدش میومد میخواستم از شیر بگیرمش رب انار زدم گفتم پیپی دیکه بدش اومد😐🤣
نوک پستونک یه خورده پاره کن با قیچی دیگه اون لذت رو بهش نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.