۷ پاسخ

من خودم امروز ازمایش دادم 8میلیون شد البته ازمایش هورمونی هم جزوش بود
ولی ازمایش کلی 4میلیون ازاد

۱۷۰۰با تامین اجتماعی

من آزاد یه آزمایش کلی دادم ۳۸۰۰بیمه هم نداشتم

اره عزیزم نزدیک ۴ تومن شد ولی ما بیمه تکمیلی داشتیم

ماه پیش همسرم چکاب کامل داد 4 نیم ازاد🤦

5تومن

۳به بالا

سوال های مرتبط