من خودم امروز ازمایش دادم 8میلیون شد البته ازمایش هورمونی هم جزوش بود
ولی ازمایش کلی 4میلیون ازاد
۱۷۰۰با تامین اجتماعی
من آزاد یه آزمایش کلی دادم ۳۸۰۰بیمه هم نداشتم
اره عزیزم نزدیک ۴ تومن شد ولی ما بیمه تکمیلی داشتیم
ماه پیش همسرم چکاب کامل داد 4 نیم ازاد🤦
5تومن
۳به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.