شش ماه پیش ۳۰۰ و خوردی بود الان نمیدونم
بستگی به این داره dfiباشه یا همین چک معمولی
برای وقتی که dfiبخواد بررسی بشه باید حتما مرکز ناباروری باشه و من همسرم قبل عید انجام داد هزینه اش ۱میلیون شد
اگه معمولی باشه فک کنم ۴۰۰-۵۰۰
ما دادایم یزد ۴۸۰ ت
عزیزم مرکز رویان چطوره ؟
رایته میگن کارش خیلی خوبه و همه باردار میشن؟
عزيزم مونده دكترتون چيارو بخواد از ازمايش هرچي بيشتر و دقيق تر گرون تر ميشه
سلام ما امروز دادیم ۶۸۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.