آره واسه من درد میکرد چن وقت بعدش خوب شد
منم درد دارم ،احساس میکنم استخوان کنار واژنم شکسته مخصوصا موقع بلندشدن
درد نمیکنه تقریباً داره میکشتم
کشاله ران من میخوااره وااای بلال شدم دردش یادم رفته دیگه😭😭😭
والا من همه جام درد میکنه😩😂
خطرناک نیست؟
آره مخصوصا صبحا ک بیدار میشم
منم اره بخصوص موقع بلندشدن پهلو پهلو شدن فشار شدیدی روی مثانمه🥺
آره خیلی😩
اره من لگنم هم درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.