خانمااا سونوی اخر چند هفتس؟؟؟

۴ پاسخ

من همون سونو ۳۲هفته رفتم برای رشد وجسبندگی جفت بود دیگه دکتر بهم چیزی نگفت

من۳۴هفته رفتم یبارم گفت۳۷هفته برو سونو که ایشالا۳۸هفته برداره دخترمو

فک کنم ۳۷ باشه چون به من گفت ۳۷ بهت میگم طبیعی یا سزارینی

من سونو اخر ۳۵ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۲ ماهگی