سلام عزیزم هر تاریخی که واکسن اول زده دو ماه بعدش باید زد
من پسرم 22 بهمن دنیا اومد 22 فروردین بردمش برای واکسن دوماهگی
ولی چون واکسن اول 25 بهمن زده بود گفت باید 25 فروردین بیای
واس من سیزده بدر بود شانزدهم زدم
من5روز بعدش زدم
همون روز و چند روز دیرتر هم میشه زد، زودتر فقط نباید بزنی
مگر اینکه خدایی نکرده سرما خورده باشه نمیزنن
قبل دو ماهگی نباید زده بشه ولی چند روزی از دوماهگی بگذره واسه واکسن مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.